jom meroyan

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: jom meroyan

Post by amylin89 on 26th November 2014, 4:54 pm

Tuan Danzig08, rsanya itu akn membuatkn lbih rmi sh2 kt lua sna yg meroyan. Bahkn mgkin yg sdia ad dlm forum ni pon. Yg da elk2 waras n ati brbga2 pn mgkin trut meroyan sbb msa tu da x tau celah mna nk dptkn info trkini. Sorry just my 2cent!

*jika forum ini sdah dttp, aplh gunanya sy mnjd warga tetap. Ms tu smuanye tiada la mkna lg.. Huhh..what the fish??!! (ap kne mngena beb knyataan ni??) tibeeee...@_®"

amylin89
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 137
Join date : 31/05/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by danzig08 on 26th November 2014, 4:13 pm

satu cara jer xnak meroyan
jgn bukak forum ni
buat kerja macam biasa buat xtau jer pasal dana ni
tau2 duit masuk akaun
hahahhahahaha

danzig08
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 150
Join date : 11/07/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by faizah161080 on 26th November 2014, 3:11 pm

realitiemas wrote:RAHSIA....1618..?

apa yg rahsia RE

faizah161080
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 149
Join date : 10/10/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by realitiemas on 26th November 2014, 2:46 pm

RAHSIA....1618..?

realitiemas
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 240
Join date : 21/11/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by realitiemas on 26th November 2014, 2:41 pm

Hahaha pndi! Jd jom mkn ikan bakar byk tu boleh! Kikiki wrote:

RE suka ikan 3 Rasa......masam manis masin...pahit tak moh....untuk pahit obat x pe.....he he he affraid

realitiemas
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 240
Join date : 21/11/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by danzig08 on 26th November 2014, 2:03 pm

adehhhhh melayan teka teki plak ekkk...

danzig08
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 150
Join date : 11/07/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by amylin89 on 26th November 2014, 1:52 pm

Hahaha pndi! Jd jom mkn ikan bakar byk tu boleh! Kikiki

amylin89
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 137
Join date : 31/05/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by realitiemas on 26th November 2014, 12:46 pm

amylin89..................ikan semua.....hahaha..rezeki tu....ikan semua

realitiemas
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 240
Join date : 21/11/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by realitiemas on 26th November 2014, 12:43 pm

Assalammualaikum! Rest jap jom main teka teki kwn2 smtra tggu info trbru! Soklan : Ap akn jadi kalu pokok2 jd ikan, tanah jadi ikan, laut jadi ikan, sungai pun jadi ikan? Haha skdr selingan! wrote:

waalaikumusalam...................salam kenal2 dari RE semua....he he he..

realitiemas
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 240
Join date : 21/11/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by muhammadar on 26th November 2014, 12:34 pm

1. Ikan jadi banyak
2. Ikan jadi hairan

muhammadar
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 67
Join date : 10/07/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by amylin89 on 26th November 2014, 12:07 pm

Assalammualaikum! Rest jap jom main teka teki kwn2 smtra tggu info trbru!

Soklan : Ap akn jadi kalu pokok2 jd ikan, tanah jadi ikan, laut jadi ikan, sungai pun jadi ikan?

Haha skdr selingan!

amylin89
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 137
Join date : 31/05/2014

Back to top Go down

Danau Melanau

Post by SpoonMan on 25th November 2014, 8:01 pm

D-Dana U-Ummah I-Impian T- Terlaksana

Wish The Best Pengurusan....¡¡¡®

SpoonMan
Warga Baru

Posts : 32
Join date : 25/11/2014
Age : 59
Location : jauhari

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by amylin89 on 19th November 2014, 8:21 pm

Hehehe nice thread! Tp sy x nk meroyan..kui3 ;p

amylin89
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 137
Join date : 31/05/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by sukma rindu on 18th November 2014, 1:29 pm

dana memang ada dana memang wujud,
dana kita suka dana kita turut,
dana milik semua siapa yang mengikut,
dana kita redha ketentuan Allah kita bersujud.........

sukma rindu
Warga Baru

Posts : 27
Join date : 23/04/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by Aryan on 18th November 2014, 12:34 pm

Penantian memang satu penyiksaan, tapi itulah ujian kesabaran terbesar berkaitan dana ni. Ramai yang dah bergolok bergadai dan berkorban sehabis boleh demi kelancaran dana ini yang rata-rata berpendapat ianya sebagai satu platform perubahan hidup dan status diri serta kemajuan bangsa Melayu Islam.

Harapan semua semoga ianya selesai dengan jayanya, dan semua PM/PA/SH dapat menrealisasikan impian masing-masing samaada yang berupa keindividuan mahupun yang berbentuk kemasyarakatan. Very Happy Very Happy Very Happy

Aryan
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 132
Join date : 15/12/2013
Location : Lawrence, Kansas

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by danzig08 on 18th November 2014, 11:30 am

aku rasa setiap org pasti akan meroyan jika menanti tanpa khabar berita sahih
tapi ini semua mesti ada sebab dan musababnya
jika difikirkan pun dana ni sgt special hingga perjalanannya sgt rahsia
org tertentu sahaja yg boleh mengetahuinya

tapi berbalik pada diri sendiri
pada awalan kita berani untuk melabur atas dasar ape
mungkin ada PM yg melebih2 memberi janji2 tentang tarikh pengagihannya hingga ada yg rasa telah terpedaya
tapi bagi aku sbl aku nk melabur aku dah bersedia tentang risikonya
yg aku modalkan memang aku dah siap2 asingkan modal yg xakan menganggu perbelanjaan seharian aku
bukannya sanggup berhutang bergolok bergadai utk melabur dlm dana ini
dari situlah dtgnya ketenangan walaupun tarikh demi tarikh tertunda
boleh kata bukan dana ini sahaja program yg ada sekarang
ada juga program lain2 yg memberi pulangan dgn modal yg xseberapa yg xperlu kita bekerja keras sgt
sbb tu aku dah sedia awal dari segi mental bila melabur dalam dana ini....

sekadar nukilan luahan diri sendiri shj
peace....

danzig08
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 150
Join date : 11/07/2014

Back to top Go down

jom meroyan

Post by danzig08 on 17th November 2014, 8:06 pm

Mana2 sh yg putus harapan
blehlaaa meroyan kat sini
post segala ayat patah hati, hadis sahih, ayat pembalasan semua


danzig08
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 150
Join date : 11/07/2014

Back to top Go down

Re: jom meroyan

Post by Sponsored content Today at 1:55 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum