ROP SAHAJA

Post new topic   Reply to topic

Page 17 of 24 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Next

Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Zal on 12th April 2018, 8:44 am

Doklehcetong...Kebenaran Akhirnya

Zal
Guest


Back to top Go down

PROGRAM RAJARAMPOS PENIPU KUTIP DUIT AHLI

Post by Doklehcetong on 12th April 2018, 8:38 am

: *????FORUM TAKLIMAT C.O.I ZON PANTAI TIMUR DAN MAKAN MALAM BERSAMA RRG????*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TARIKH : *13 HB APRIL 2018*
TMPT : *TABUNG HAJI CONVENTION CENTRE*
MASA : *8 PM - 12 PM*
TIKET : *VVIP - RM150*
*VIP- RM100*
*SHAREHOLDER-RM70*
~~~~~~~~~~~~~~~
????TETAMU VVIP : *AYAHANDA RAJARAMPOS*
????TETAMU VIP: *CEO-CEO RAJARAMPOS GROUP*
~~~~~~~~~~~~~~~
ANJURAN : *MRG TERENGGANU*
PENGURUSAN : *LJ LEGACY PRIVATE GROUP*
~~~~~~~~~~~~~~~

????ATURCARA MAJLIS

*5.00PM ~ 7.00PM*
PENDAFTARAN SHAREHOLDER

*7.00PM- 7.30PM*
????SOLAT MAGHRIB

*7.30PM ~ 8.00PM*
SEMUA SHAREHOLDER MASUK KE DEWAN

*8.15PM - 8.30PM*
KEDATANGAN VVIP & VIP

*8.40PM - 8.50PM*
UCAPAN DARI TUAN PENGERUSI MAJLIS

*8.50PM - 9.00PM*
UCAPAN PERASMIAN DARI TUAN CEO HAMZAH.

*9.00PM - 9.30PM*
AHLI2 MENJAMU SELERA

*9.30PM - 10.30PM*
PENERANGAN COI DAN TAKLIMAT
- AYAHANDA RAJARAMPOS.

*10.30PM - 11.30PM*
-MAJLIS PENYERAHAN CENDERAHATI
-ACARA CABUTAN BERTUAH
1) SMART TV 42 INCI????
2) MINI FRIDGE????
3) VAKUM????
-PELBAGAI BARANGAN ELEKTRIK????
-40 HAMPER????
-DAN SBGNYA????????

*11.30PM-12.00AM*
SESI BERGAMBAR

????????????MAJLIS BERSURAI????????????
==========================
~~~~~~~~~~~~~~~
*1) TABLE *

???? 2 TABLE VVIP - *CEO-CEO DAN TETAMU VVIP*
???? 30 TABLE VIP - *LEADER2 DAN SUBLEADER*
????68 TABLE - *SHAREHOLDER*

*2)DIMINTA SEMUA AHLI2 DIBAWAH RRG DIMINTA BERHUBUNG DGN CEO DAN LEADER MASING2.*

*3)PASTIKAN ANDA MENGHANTAR NAMA MELALUI LIST LEADER MASING2 DAN MINTA CEO2 ANDA BERHUBUNG KPD PENGURUSAN LJ LEGACY SELEWAT2 NYA PD 8HB APRIL UTK COMFIRMATION TEMPAT DUDUK ANDA*

*4)KPD CEO2 DAN PARA LEADER JIKA INGIN BOOK TABLE VIP, SILA MAKLUMKAN JUMLAH MEJA YG DIPERLUKAN KPD PENGURUSAN LJ SEBELUM 8HB*
~~~~~~~~~~~~~~~~

Doklehcetong
Guest


Back to top Go down

BONGAKMAN BODO PIANG

Post by Juias sea on 12th April 2018, 8:29 am

WOII SETAKAT MASUK BAGI INFO MANIS XDER FAKTA. KUCING KURAP PUN BOLEH BORAK. HAHA LAWAK SIOOT BENGONG SUNGGOH KAU NEH

Juias sea
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 12th April 2018, 8:25 am

Kepada siapa ada lokasi dimana raja rampos akan buat taklimat esok harap buleh bubuh sini...esok ambe nok g jupo..nok tengok setara mana raja rampos ni...hebat bekali sapa nak mari tempat teganu....saja nak ajak raja rampos makang sotong celop tepong..
Ambe esok doh ngelast..jadi ko x, ada ke x, scam ke x...

Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Zal on 12th April 2018, 8:16 am

Terbaik...dokrokcetong

Zal
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 12th April 2018, 8:15 am

Abe dunhill x tau berapa kali dah keluarkan info yg hampir manis tapi dok rok belake...penyedap rasa belake...

Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Dokrokcetong on 12th April 2018, 8:09 am

Ikut la team positif & team negatif nok berbalah...esok ambo nok jupo raja rampos...ambik duit RM satu juta...
Teganu....kapong ambe...

Dokrokcetong
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Bongakman on 12th April 2018, 7:46 am

Assalamualaikum...shhhhhh dimohonkan semua yang terlibat diam2lah biar semua progress lancar
Tanpa gangguan...taguna berbalah bagai ..persoalan yang boleh kita pikirkan ...

kemana team haiza yang bersungguh2 nak membongkar perkara ini??

mana laporan2 media yg kononnya buat liputan???

apa penyelesaian kes soal siasat yg telah dihadapi owner??

hahahahaha korang pun xtahu kan?masih buntu jawapan....
KALAU ROP NI.BERMASALAH ATAU SCAM DAH TENTU SANGKUT...IPD DANG WANGI YANG AMIK REPORT TERUS SENYAP HEHEHEHEHE
avatar
Bongakman
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 122
Join date : 28/11/2017

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by maruko chan on 12th April 2018, 1:37 am

Smoga mimpi jd knyataan.msh bmimpi n mneruskan angan2.harap x mmberi harapan palsu tu sudah.usah kau bmain dgn hatiku rop n roll overplan.goodnyte.to seri ko baca k baca.hahahahhahah

maruko chan
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by El on 12th April 2018, 1:21 am

Bukan Zainal.... hamid.... #maafkan saya yer.

Sent from Topic'it App
avatar
El
Warga Baru

Posts : 15
Join date : 10/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by El on 12th April 2018, 1:18 am

Rasanya dah boleh turun ke branch CIMB SEBERANG JAYA.... Katanya Tuan Zainal dikenali oleh semua staff disana.... termasuklah seorang Manager cina yang “membantu” beliau untuk buat urusan “transaksi” berkaitan ROP ni.....

Sent from Topic'it App
avatar
El
Warga Baru

Posts : 15
Join date : 10/04/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by ROPi on 12th April 2018, 1:06 am

yeeeeeeeee...tggl 1 step lg setelllll...sabar2 semua..plan siap2 duit anda...truskan mimpikn impian anda sblm tdo...

ROPi
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Maafkan kami on 12th April 2018, 12:58 am

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Kami memohon semua penyumbang agar memaafkan kami atas segala perkara yang telah terjadi sepanjang perjalanan rop ini dah memohon agar penyumbang-penyumbang agar menghalalkan segala sumbangan yang telah di berikan dah belajarlah dari kesilapan anda semua agar selepas ini tidak terlibat dengan dana2 yg seumpama seperti ini. Teruskanlah hidup anda seperti sedia kala dan lupakanlah apa yg telah terjadi. Maafkan lah kerana sedangkan nabi ampunkan umat. Redha lah.. hehe

Maafkan kami
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Maafkan on 12th April 2018, 12:49 am

Bersangka baik?.. kita maafkanlah mereka?... lupakan je?... org yg teraniyai terus teraniaya... org yg tertipu terus ditipu... kalau macam tu boleh la lepas ni.. pakat2 bukak dana lain.. pastu mintak kat penyumbang suruh halalkan dan bersangka baik.. maafkan segala info2 palsu yg ditabur... janji2 palsu yg diberi... maafkan je...

Maafkan
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Maafkan on 12th April 2018, 12:43 am

Kita boleh maafkan... berlapang dada.. tapi apa jadi dengan mereka yang masih kutip duit lagi tu... tak paham. Yg menyumbang ni mesti redha.. yg terima duit tu masih bagi alasan dan berdolak dalik dan masih kutip duit.. tapi yg teraniaya ni yg kena belajar dari kesilapan? Bagi nasihat kepada yg dianiaya bukan yang menganiaya...? Tak paham.

Maafkan
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Maafkan on 12th April 2018, 12:37 am

Maafkanlah?... boleh.. tapi macam mana dengan duit yg dah serah kat mereka tu bang?.. sedekah?

Maafkan
Guest


Back to top Go down

Berlapang Dada

Post by Anynomous on 12th April 2018, 12:26 am

Dah lapan tahun ROP SMMG nie???

Sepanjang lapan tahun nie, berapa ramai penyumbang yg dah jadi jutawan?????


Hmmm... dalil akal saya dah bagi (logik), dalil dari al-Quran (bab rezeki) pun saya dah bagi...

Belum cukup puas hati? Sila rujuk sendiri kepada yg lebih arif.. minta nasihat ustaz-ustaz (bab rezeki, qada' & qadar, takdir, sunnatullah).

Tanya pendapat kengkawan yg belajar ekonomi, yg paham sistem kewangan & perbankan..


Macam nie lah...

Korang move on lah...

Tak perlu nak ditunggu lagi...

Saat demi saat, minit ke minit.. hari ke hari.. minggu demi minggu.. bulan ke bulan.. tahun ke tahun...

Tak perlu nak ditunggu lagi...

Berlapang dada lah...

Maafkan lah mereka...

Kita bersangka baik ajelah...

Mungkin ada hikmah (ilmu dalam ilmu) di sebalik semua nie..

Walaupun perit nak diterima... dah dilambung angan-angan yg melangit... terbang tinggi di awang-awangan.. akhirnya kecewa...

Percayalah... Allah maha adil... maha mengetahui.. maha pengasih... maha bijaksana...

Banyakkan berzikir, puasa sunat, baca al-Quran... insya'Allah jiwa akan kembali tenang...

Belajarlah dari kesilapan... teruskan kehidupan... jgn give up... jgn putus asa... jgn libatkan diri dgn skim-skim seumpamanya...

Setakat ini sahaja dari saya...

Terlebih terkurang, terkasar bahasa terlepas kata, maafkan lah saya...

Assalamualaikum... sejahtera lah ke atas kamu...

Anynomous
Guest


Back to top Go down

Sahabat

Post by Sahabat on 11th April 2018, 11:43 pm

Allahuakbar
Allahuakbar
Allahuakbar

Sahabat
Guest


Back to top Go down

+/-=x

Post by 1 + 1 = ? on 11th April 2018, 11:40 pm

makin panas...makin panas...syaitan bersorak sakan atas perbalahan kita ini ...hentikan semua ini segera.....

1 + 1 = ?
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by haja on 11th April 2018, 11:25 pm

Today at 11:12 pm
by Orang Kampung
Clearing appear krediting loading..confrmation.. berapa lama duk dgr benda sama

tu ayay ayat yang membawa beban di akhirat..entah ke syurga atau neraka.
ko orang rasa la ayat ayat tu menuju ke mana ?

haja
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Orang Kampung on 11th April 2018, 11:12 pm

Clearing appear krediting loading..confrmation.. berapa lama duk dgr benda sama

Orang Kampung

Posts : 4
Join date : 13/03/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Visual Studio on 11th April 2018, 10:41 pm

dengar khabar, ada yang kata, pernah perlaburan yang macam ni ada yang berjaya betulkah ? boleh saya tahu apa nama pelaburan, sebab kalau tiada pelaburan mcmni yang berjaya, saya nak refund terus duit saya,

Visual Studio
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Cencalok on 11th April 2018, 9:57 pm

Takkan pernah akan ada jutawan... Dalam mimpi mungkin.... Hahaha

Cencalok
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by antarakasih on 11th April 2018, 9:55 pm

bila ditanya secara elok
melenting pula,,
mashaAllah bahasa mncermin kn orgnya,,
sombong dan bongkak bahasa,,org
Islam kah berbahsa sperti ini

esk lusa awk mati pn nk merangkak cri sy,,awk xtahu
sy yg mna cik jutawan




beri shj kata putus cik romi,,cik Zainal.
sbb dh trlalu lama,,
jika bjaya kata bjaya,,bila xbjaya kata shj x bjaya.

bila kata kbnaran anda yg tidak bbukti shingga
kini,,ramai pula leader2 beliau yg melenting disini,,MashaAllah,,,boleh fikirkan sndiri disini.

antarakasih
Warga Baru

Posts : 59
Join date : 18/01/2018

Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Zal on 11th April 2018, 9:49 pm

8 tahun menunggu... Alhamdulillah...masih setia

Zal
Guest


Back to top Go down

Re: ROP SAHAJA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 17 of 24 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum