status dana

Post new topic   Reply to topic

Page 34 of 34 Previous  1 ... 18 ... 32, 33, 34

View previous topic View next topic Go down

Re: status dana

Post by ayoyoo on 8th April 2016, 9:42 pm

??????????????????????

ayoyoo
Warga Baru

Posts : 11
Join date : 28/03/2016

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 9:30 pm

Ustaz farhan maaf cakap, pm jadi-jadian yo, elok ekau mintak duit balik dongan dio

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by OpenMinded on 8th April 2016, 9:21 pm

Jom topup !!!..Kaya..kaya..kayas..Kayap :p

OpenMinded
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 436
Join date : 11/11/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by thebeatles on 8th April 2016, 8:36 pm

2 miggu lagi ? percayalah.. blum genap 2 mggu, tarikh tunda akan diberi lg dgn ayat2 meyakinkan yang padat.. lantas yg terpedaya terus akan top up... kemudian menunggu, dan ulang ulang ulang ulang sehinggalah anda x sedar sudah di bulan 12... apapun duit anda hakl anda, kalau dapat anda kaya, kalau x dapat anda merana. anda topup bnyk kalau dpt anda akan kaya , tapi duit tu kalau anda x pandai biakkan akan habis jua, siapa yang toup sedikit, kayanya biasa2 sahaja, tapi kalau dia pandai biak duit, dia akan bertambah kaya. mungkin kata2 saya ini sinis, x bererti sy ni egois, jadi x perlulah sensitif, cuma ambil renungan.
avatar
thebeatles
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 161
Join date : 25/06/2014

Back to top Go down

Re: status dana

Post by OpenMinded on 8th April 2016, 8:17 pm

Ustaz Akhir Zaman..Ustaz Cintakan Dunia..

OpenMinded
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 436
Join date : 11/11/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by OpenMinded on 8th April 2016, 8:15 pm

Berhati2 semua.Jerangkap samar tgh terpasang!!!..Jgn sampai Terjerat.Hati2 bila melangkah..Tgk depan..Jgn Pandang kiri kanan nanti termasuk dlm Lobang Lanun.Kehkehkehkeh..

OpenMinded
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 436
Join date : 11/11/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ejoii on 8th April 2016, 7:15 pm

Pm aku ust farhan

ejoii
Warga Baru

Posts : 29
Join date : 09/09/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by JJ3535 on 8th April 2016, 6:38 pm

Alamak n9 waiiii bunga topup dah mariii.. wmkl heee apa cite nii.... lu punya pm.. tiruan ka or...... klu ori kompom ado topup heeeeee....

JJ3535
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 106
Join date : 18/09/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 6:19 pm

Sapo namo pm ekau?

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by OpenMinded on 8th April 2016, 6:16 pm

Kahkahkah..Coundown konon..Tu bukan apa tu nak tahan jerangkap samar..Nnt akan keluar ayat camgini..Ok utk makluman SH yg nak tambah TOPUP di blhkan..Masa dah hampir..Tgh Countdown.TOPUP 1K dpt 100 Billion.Kehkehkeh..Jgn terperangkap !!!..Dah banyak ayat2 gini sepanjang tahun nak jerat SH supaya hulur duit pd diorng Lanun2 ni..

OpenMinded
Orang Kaya
Orang Kaya

Posts : 436
Join date : 11/11/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ejoii on 8th April 2016, 4:20 pm

Assalam nine.aku nk tanya satu soalan ni mcm mana nk kenal pasti pm jadi jadian ni.apa bezanya.maklum la rambut sama hitam perangai lain2.

ejoii
Warga Baru

Posts : 29
Join date : 09/09/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 4:03 pm

Mmg bonar sebonar2nya. Siap siaga countdown sedang berjalan. Kito monang memang monang ini kalilah!

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by dossthedot on 8th April 2016, 3:17 pm

ak_nine9 wrote:Sohih! Pm den terlibat secara langsung dengan pokcik. Mmg sedang berlaku!
cumo posan pm den, pastikan pm ekau semuo pm yang diektiraf oleh pokcik kerano banyak pm jadi-jadian ruponya
Bwh kl ado, bwh sepang ado, bwh johor pun ado pm jadi-jadian! Banyak yo!

Info dari atasan ckp dah dekatt dahhhh. Lagi 2 minggu katanya.

dossthedot
Warga Baru

Posts : 51
Join date : 01/03/2016

Back to top Go down

Re: status dana

Post by wak jamri on 8th April 2016, 2:57 pm

Si lokman anak keling tu nk lari.....betul keee

wak jamri
Warga Baru

Posts : 14
Join date : 31/10/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by JJ3535 on 8th April 2016, 2:26 pm

Den konal bonar pm n9 wmkl....se pompuan so laih jantan 2,2 ket soromban....klu yo ok la tu....,.dana lain den tak masuk... harap bonar n9.... bln ni sompet ko .. dapet ko orang awam.....

JJ3535
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 106
Join date : 18/09/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 12:59 pm

Lagi satu den nak kobar, sapo-sapo yang terlibat dongan dana anak koling si lokman tu copek-copek la mintak refund semulo sebelum anak koling tu lari, menipu jo anak koling tu
den punya cable perisikan inpom si anak koling lokman tu nak lari dah eh

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 12:56 pm

Sohih! Pm den terlibat secara langsung dengan pokcik. Mmg sedang berlaku!
cumo posan pm den, pastikan pm ekau semuo pm yang diektiraf oleh pokcik kerano banyak pm jadi-jadian ruponya
Bwh kl ado, bwh sepang ado, bwh johor pun ado pm jadi-jadian! Banyak yo!

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by JJ3535 on 8th April 2016, 12:51 pm

Bior betul geng n9 soromban....wmkl countdown.....dah soheh ke masih ..... bisik2

JJ3535
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 106
Join date : 18/09/2015

Back to top Go down

Re: status dana

Post by ak_nine9 on 8th April 2016, 12:46 pm

Aloo sahabat!
Wmkl countdown alhamdulillah!

ak_nine9
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by JJ3535 on 8th April 2016, 12:16 pm

Wkum salam.... geng..... macam biasa la.....tak ada yang syok pun....hanye melayan jiwa yang mengharapkan perubahan hidup....dr dana...tu yg melarat bertahun2 tiada kesudahan.... geng dr group mane....

JJ3535
Warga Tetap
Warga Tetap

Posts : 106
Join date : 18/09/2015

Back to top Go down

status dana

Post by ak_eight8 on 8th April 2016, 12:06 pm

As salam semua...
Dh lame x muncul nii.ari ni ttba tringat plak psl dana jasman nii.ape cite skrg ekk.ada sape2 tau info x..?klu blh share laa.

ak_eight8
Guest


Back to top Go down

Re: status dana

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 34 of 34 Previous  1 ... 18 ... 32, 33, 34

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum